De Graafschap verbindt Veur Altied

BENT U 55 PLUS?

Kom iedere 1e woensdag van de maand vanaf 13.30 uur langs bij "veur altied", om anderen te ontmoeten en een gezellige middag te beleven.

WAT GAAN WE DOEN?

• Voetbalherinneringen ophalen met oud- De Graafschapspelers
  • Spellen spelen en
  • tal van andere activiteiten.

WAAR ?

Supporterskantine van de Graafschap, Lijsterbeslaan 101a, Doetinchem.

AANMELDEN

Via email: info@degraafschapverbindt.nl of tel.nr. 0314-368450.

S H-sticker voor RESPECT, VEILIGHEID en BEGRIP

Senioren gaan langzaam minder horen. De naasten in hun omgeving moeten hen erop wijzen dat zij slechter gaan horen. De eerste fase is de ONTKENNINGSFASE en niemand wil zo’n groot bord achter op de fiets hebben, want zij horen iets minder en zijn niet doof. Hierdoor is deze S|H-sticker ontwikkeld en iedereen zal zich hierin herkennen.

‘Ruim 1,6 miljoen senioren die minder goed horen!’

De S|H-sticker attendeert de omgeving hierop. De sticker is 5x5 cm en past bijvoorbeeld op het achterspatbord van uw fiets. Op de steeds voller en drukkere fietspaden wordt hiermee subtiel aangegeven dat u, ook bij herhaaldelijk en nadrukkelijk bellen, niet wordt gehoord. De S|H-sticker is op vele manieren te gebruiken ook bij de voordeurbel, scootmobiel, rolstoel, rollator tot aan wandelstok toe, omdat deze eenvoudig op maat is bij te knippen en plakt op alle stof en vetvrije ondergronden. Vele instanties ondersteunen dit initiatief o.a. Nationale Politie, Veilig Verkeer Nederland, GGMD, ANWB, KBO-afdeling; omdat we met ons allen meer Respect, Veiligheid en Begrip wensen voor elkaar in ons land. Na het aanbrengen van de sticker op het achterspatbord zegt de ervaring, dat je anders/prettiger gaat fietsen. Het achterop komende verkeer gaat zich beleefder gedragen.
Op dit moment zijn er enkele verkooppunten in het land. Bestellen kan natuurlijk ook op WWW.SLECHTHORENDESTICKER.NL

Interessante websites

Wij bieden praktische informatie over langer thuis wonen voor senioren. Op onze website vindt u  o.a. de volgende onderwerpen

• Geldzaken
  • Verschillende vergoedingen (pgb/wmo/enz)
  • Aanpassingen
  • Valpreventie
  • Hobbies
  • en nog veel meer

Hier vindt u actuele tips en informatie over hoe u een computer en internetverbinding kunt beveiligen. Omdat we tegenwoordig vrijwel alles via internet doen, is de beveiliging ervan een terugkerend en steeds belangrijker wordend item. Dankzij de toepasbare informatie en tips blijft de veiligheid online gewaarborgd.