Heeft U interesse in gezond bewegen en een gezellige middag, dan kunt U zich opgeven bij:

of

• Hans Renting 06-36299186

Het volgende klaaglied is bij onze club niet aan de orde, we blijven n.l. altijd optimistisch!

De kegelclub N.T.O. van de Senioren Vereniging Doetinchem bestaat in maart 2024 39 jaar.

Op vrijdagmiddag, 1 x per 14 dagen - in de oneven weken -, kegelen wij van 13.30 u. tot ongeveer 16.30 uur in het kegelcentrum Frielinkhof aan de Willem Rodalaan te Doetinchem.

Wij doen dit niet in competitieverband, maar in een informele sfeer. Ons credo is: Meedoen is belangrijker dan winnen.

Contributie is €.6,- voor 2 maanden.

Voor een kopje koffie of thee betalen wij €.2,50. Dit geld wordt gespaard en daar gaan we 1x per jaar met ons allen gezellig van uit eten.

Er kunnen minimaal 12 en maximaal 18 deelnemers geplaatst worden. We kunnen thans nog  dames en/of heren plaatsen.

Ook voor informatie kunt U bij hen terecht.

"Klaaglied van een poedelgooier”.

“Kegelbaan, ik wil ow vroagen
Wat is er toch fout gegoan?
Ik stoa hier met un bal te smiete,
moar de kegels blieve stoan.
‘k heb toch echt mien best gedoan.
Vertel mien efkes, vertel mien efkes,
‘k heb toch echt mien best gedoan.
Wat heb ik nou verkeerd gedoan?”

SVD