Aangifte Inkomstenbelasting

Meestal een minder prettig gebeuren, maar we komen er niet onderuit. Mocht u hulp willen bij het invullen van de belastingpapieren dan is er voor leden van de Senioren Vereniging Doetinchem een mogelijkheid.

De leden van de Senioren Vereniging Doetinchem met - vanaf 65 jaar - een inkomen bestaande uit alleen een AOW-uitkering of een AOW-uitkering met een aanvullend pensioen kunnen de aangifte n.l. in laten vullen door een belastinginvuller van de Senioren Vereniging Doetinchem of van een andere ouderenbond.

Pas op: er wordt wel een inkomensgrens gehanteerd t.w. € 35.000,- voor alleenstaanden en  voor gehuwden/samenwonenden  €  50.000,- per jaar.

Deze belastingservice is in principe gratis, maar er zal wel een kostenvergoeding worden gevraagd van €.15,00 voor een enkele aangifte en bij een dubbele aangifte €.25,00 mits de partner ook lid is. Bedraagt het inkomen € 35.000,00 of meer, dan zal de vergoeding € 50,00 bedragen.

BELANGRIJK: BEWAAR DE WITTE ENVELOPPE MET UW MACHTIGING DIE U TOEGESTUURD KRIJGT.

Wilt u gebruik maken van deze service neem dan contact op met

• Peter Smit, telefoon 0314-327634 /mob.nr 06- 2564010

of met

• Dick Falkena mob.nr.06 22222441  email:dick.falkena@gmail.com

U kunt ook een e-mail sturen naar info@seniorenverenigingdoetinchem.nl

Bent u belastinginvuller en u wilt zich aansluiten bij onze vrijwilligers bel of mail dan met behulp van bovenstaande contactgegevens.

SVD