Welkom op deze website

De Senioren Vereniging Doetinchem (SVD) stelt zich ten doel de belangen van senioren te behartigen in de ruimste zin van het woord, zowel individueel als collectief.

Cursus omgaan met dementie

Voor partners, kinderen en naasten van mensen met dementie

Praktische informatie:

Data van de resterende bijeenkomsten: 5 juli en terugkombijeenkomst 23 augustus

Locatie: Buurthuis de Zuwe, De Bongerd 2 in Doetinchem

Tijdstip: 9.30 uur – 11.30 uur

Deelname is gratis.   Lees meer

NIEUWE LEDEN

Uiteraard willen wij als vereniging verder groeien! Daarom zijn we  een permanente ledenwerfaktie gestart. Voor ieder nieuw lid dat U aanbrengt, ontvangt U een VVV- cadeaubon van €10,- . Als de betaling van het nieuwe lid op de bankrekening van onze vereniging is bijgeschreven, wordt de attentie bij U thuis bezorgd!

Schouders er onder! Samen worden we sterker!

Telefonisch spreekuur voor vragen over het OV dagelijks bereikbaar

Bent u 55+ en heeft u vragen over reizen met het openbaar vervoer? Maak dan gebruik van het telefonisch spreekuur. Wilt u weten hoe u een OV-chipkaart aanvraagt of hoe de 40% korting voor samen reizen werkt? Wilt u meer weten over de coronamaatregelen in het OV? Of juist informatie over verlenging van abonnement, keuzedagen. Het kan ook zijn dat u (onverwachts) noodgedwongen afhankelijk van het OV bent maar nog niet hoe het werkt. Bel dan met een OV-ambassadeur tijdens het telefonisch spreekuur. De OV-ambassadeur neemt met het antwoord met u door. Dat kan telefonisch of via beeldbellen.
Wanneer:
maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 tot 12.00 uur
dinsdag en donderdag tussen 13.30 tot 15.00 uur
maandag en woensdag tussen 18.30 tot 20.00 uur
Telefoonnummer: 038 - 303 70 10

De OV-ambassadeurs helpen u graag op weg!
Voor meer informatie: www.ervaarhetov.nl/ov-ambassadeur